מדיניות משלוחים
1.עלויות המשלוח מוצגות ויושמו במהלך הצ'ק-אאוט ותלויים ביעד המשלוח. החבילה תהיה מוכנה בדרך כלל 24 שעות לאחר קבלת התשלום.
2. משלוח ביישובים מרכזיים בישראל ייקח עד 10 (כולל) ימי עבודה לא כולל את יום הרכישה (למעט חגים ולמעט חבילות ב ״רכישה מוקדמת״) עם שליח, או באמצעות משלוח למרכז תפוצה מקומי (תלוי בשיטת משלוח שתבחרו), משלוחים ליישובים והתנחלויות (יישובים חריגים) 7 - 15 ימי עסקים למרכז תפוצה מקומי
3. חבילה תשלח בהקדם האפשרי לאחר התשלום שלך
4. באופן כללי, לאחר שהפריט נשלח, הוא יקבל פרטי מעקב, יכול להיות עיכוב בין אירועי סריקה אלה לזמינות של המספר מעקב במערכת. בדרך כלל לוקח מספר ימים לעיבוד, לכן פרטי המעקב לא יופיעו באופן מקוון באופן מיידי, נסה לעקוב שוב מאוחר יותר.
אחריות וערבות:
* אם אתה לא מרוצה מהפריט שלנו, אנא פנה אלינו תוך 14 יום.
* אם מצאתם פגם כלשהו בפריט שלנו. אנא שלחו אותו בחזרה לתיקון בחינם או הציעו החזר כספי.
קונים בינלאומיים שימו לב: * מסי יבוא, מיסים והיטלים אינם כלולים במחיר הפריט או בדמי משלוח. חיובים אלה הם באחריות הקונה.
* אנא בדוק עם משרד המכס במדינה שלך כדי לקבוע מה יהיו עלויות נוספות אלה לפני הגשת הצעות מחיר / קנייה.
שירות לקוחות:
*אנא אל תהסס לפנות אלינו אם יש לך שאלה כלשהי. אנו שמחים לענות על כל שאלותיך.
* דואר אלקטרוני ייענה, למעט סופי שבוע וחגים.
* בגלל הפרש אזור הזמן, אנא הוסף 24-48 שעות לקבלת תשובת הדואר שלך. (בחגים ובחגים לא חריגים)
* אם לא קיבלת תגובה תוך 48 שעות אנא בדוק את הספאם בתיבת הדואר שלך. תודה רבה!