אודות
רקע על המותג:
הכול התחיל מחוויה באיטליה ב-2018. במהלך טיול, נחשפתי לתרבות קליסטניקס מרשימה – פארקים מלאים במתאמנים מכל הגילאים, עם רצינות ומסירות מדהימה. חזרתי לארץ מלא השראה, אבל גיליתי שהתחום כמעט ולא קיים כאן – לא הייתה קהילה, לא היה ציוד מתאים, והאימון נתפס כמשהו "לילדים בפארקים".
כסטודנט למדעי המחשב, זיהיתי הזדמנות – לייבא ולפתח ציוד מותאם לקליסטניקס ולבנות כאן קהילה חזקה. למרות קשיים כלכליים וסקפטיות מצד הסביבה, השקעתי את כל החסכונות שלי, והתחלתי למכור ציוד מתוך החניון בבניין שלי. בהתחלה היה קשה, אבל לאט לאט אנשים התחילו להאמין במותג, וכך נולדה TRT.
עם הזמן, הקהילה התרחבה, אתלטים הצטרפו, ו-TRT הפכה לשם מוכר בתחום. ב-2021 קיימנו את אליפות ישראל הראשונה בקליסטניקס עם פרסים כספיים – הישג חסר תקדים. מאז, המותג ממשיך לצמוח, עם ציוד מקצועי, קהילה חזקה, ותמיכה באתלטים ישראלים. המטרה שלנו? לכבוש את העולם ולהפוך את הקליסטניקס לנגיש לכל אחד! 🚀🔥
חזון
החזון היה ברור להקים משהו עצמאי שמאחד את כל הקהילה, האמונה הייתה עיוורת, לא היססתי לרגע.
למרות החששות התחלנו בקטן בתיכנון של צמידים אותם ציירתי במשמרת לילה בעבודה הקודמת, קודם היינו צריכים את הלוגו לכן ביקשתי בסטורי באינסטגרם מישהו שיודע לעשות, אחרי כשבוע שלחו לי סקיצות אותי פרסמתי ונתתי לעוקבים שלי להחליט מה יפה יותר, ככה נבחר הלוגו הקיים, החזון המשיך ללחוץ לייצר גם ציוד שמתאים לספורט, התחלתי לעבוד על אתר, בנתיים הצמידים התחילו לתפוס תאוצה בעיקר בגלל הרעיון שהם מקדמים, התחלנו לגייס ספורטאים חזקים בתחום, פה המיתוג התחיל והמכירות החלו, גייסנו עוד ועוד ספורטאים שאכן יתחברו לרעיון מאחורי The Road To, התחלתי להתאבד על זה והשקעתי את כל החסכונות שלי, העבודה הייתה מסביב לשעון, בצד הלוגיסטי הניהולי המיתוג והשיווק כל המלאי נגמרו בטיל פה הבנתי שזה רציני ועלי להתפטר ולפתוח משרד, כבר כקהילה של ספורטאים מהחזקים בארץ התחלנו להרים מפגשים, קולקציות חדשות הכרה מסביב לעולם וביקורות מעולות מהקהילה, אפילו הספקנו לתת חסות לאירוע מרכזי בתחום אליפות ישראל 2021 ולראשונה בישראל חילקנו פרס כספי לזוכים, אירוע בו היו מאות אנשים ואתלטים הכי חזקים במדינה שהתמודדו על הפרס והתאור אלוף ישראל בסטריט וורקאוט, כמובן מי שלקח את האליפות מהמקום הראשון עד הרביעי היו אתלטים של טיארטי, וזו רק ההתחלה מפה נכבוש את כל העולם.
מה השינוי שהמותג שואף לקדם? החזון שהוא שם לעצמו להיות כמותג בעוד 5 שנים מהיום?
החזון של "TRT®️ Calisthenics" הוא לפתח את תחום הספורט הקליסטניקס בישראל, ולהפוך אותו לנגיש לכל רמה וכל כיס. אנו מחויבים לייצר ציוד איכותי המתאים במיוחד לקהילת מתאמני הקליסטניקס, מתוך הבנה מעמיקה של הצרכים והאתגרים של האתלטים. כחברה שנבנתה מאתלטים עבור אתלטים, אנו שואפים גם ליצור הזדמנויות לפרנסה עבור אתלטים בתחום הקליסטניקס, ולהעצים את הקהילה המקומית של מתאמני הספורט.
"TRT®️ Calisthenics" שואפת לפתח את תחום הקליסטניקס בישראל ולהפוך אותו לנגיש לכולם באמצעות ציוד איכותי שנוצר מאתלטים עבור אתלטים.