מדיניות משלוח

1.עלויות המשלוח מוצגות ויושמו במהלך הצ'ק-אאוט ותלויים ביעד המשלוח. המשלוח יתקיים בדרך כלל 24 שעות לאחר קבלת התשלום.

2. על פי מדינתך, אנו נבחר בחברת השלוח המתאימה. אנו עשויים לשלוח במהירות רבה יותר למדינות מסויימות כגון ספרד, אוסטרליה, סינגפור. משלוח זה ימשך כ- 14 - 21 יום, מדינות מסוימות עשויות לארוך כ- 41 יום.

3. משלוח בישראל ייקח עד 5 (כולל) ימי עבודה (למעט חגים) עם שליח, או באמצעות משלוח למרכז תפוצה מקומי (תלוי בשיטת משלוח שתבחרו)

4. חבילה תשלח בהקדם האפשרי לאחר התשלום שלך

5. באופן כללי, לאחר שהפריט נשלח, הוא יקבל פרטי מעקב, יכול להיות עיכוב בין אירועי סריקה אלה לזמינות של המספר מעקב במערכת. בדרך כלל לוקח מספר ימים לעיבוד, לכן פרטי המעקב לא יופיעו באופן מקוון באופן מיידי, נסה לעקוב שוב מאוחר יותר.

אחריות וערבות:

* אם אתה לא מרוצה מהפריט שלנו, אנא פנה אלינו תוך 14 יום.
* אם מצאתם פגם כלשהו בפריט שלנו. אנא שלחו אותו בחזרה לתיקון בחינם או הציעו החזר כספי.
קונים בינלאומיים שימו לב: * מסי יבוא, מיסים והיטלים אינם כלולים במחיר הפריט או בדמי משלוח. חיובים אלה הם באחריות הקונה.
* אנא בדוק עם משרד המכס במדינה שלך כדי לקבוע מה יהיו עלויות נוספות אלה לפני הגשת הצעות מחיר / קנייה.

שירות לקוחות:

*אנא אל תהסס לפנות אלינו אם יש לך שאלה כלשהי. אנו שמחים לענות על כל שאלותיך.
* דואר אלקטרוני ייענה, למעט סופי שבוע וחגים.
* בגלל הפרש אזור הזמן, אנא הוסף 24-48 שעות לקבלת תשובת הדואר שלך. (בחגים ובחגים לא חריגים)
* אם לא קיבלת תגובה תוך 48 שעות אנא בדוק את הספאם בתיבת הדואר שלך. תודה רבה!